amandahlouisepiispanen

Alla inlägg den 7 oktober 2010

ja

Av amandah piispanen - 7 oktober 2010 17:44

Ja nu är vi hemma igen.


Tyvärr så var inte hon som jag sökte där idag, men jag skulle återkomma imorgon och prata med henne då. Vill ju gärna ha jobbet ändå. Och jag blir ju mer "erfaren" senare. Alltid bra om man har jobbat med lite olika saker.


Efter vi hade varit där åkte vi till Eriks morbror så Oliver fick leka med deras hundvalp Brumma som är 5 månader. Och ja dom kan leka kan jag säga er, men dom leker bra tlllsammans och det är ju kul för dom som jag förstått.


Men sammtidigt som jag ser dom leka så saknar jag min hund Phojken ännu mer.

Men jag får träffa honom nästa helg. Då ska jag bjuda han på en naturell hamburgare för det vet jag att han älskar, bara sitta vid björnön och äta. Han kan tycka det är så skönt att bara komma ut till lugnet och slappa.

Min gammelgubbe lever nog inte så länge. Så han ska få det bästa nu när jag kommer träffa honom, han älskar verkligen att åka bil så det kommer han med få göra!



Nej nog om det, nu ska jag plugga körkortsteori igen. Igår gjorde jag ett test. Men om det hade varit på riktigt så hade jag inte klarat det , jag var 10 poäng ifrån, tyvärr :(


puss

ang

Av amandah piispanen - 7 oktober 2010 14:25

Trött tjej 19 år..


Nyss vaknat ur min härliga skönhetssömn. när jag väl somnade, vilket tog ett tag så har jag faktist sovit gott. Drömde inget speciellt och inge slagsmål om täcket heller.


Justja, jag har en nedräknare på skrivbordet på datorn som räknar ner till min födelsedag, det är 158 dagar kvar tills jag fyller 20. För 19 är ingen ålder , bara en siffra. Händer inget speciellt när man blir 19. Däremot är 18 & 20 åldrar som är värda att fira.


Nej nu ska jag borta håret, sen ska vi in till byn. Jag ska nog sticka till ålderdomshemmet med och prata med chefen !


puss

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

Håller ni med att bulldogg är en underbart fin hund :)?
 Ja!
 Nej!

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11
12
13 14 15
16
17
18
19 20 21
22
23
24
25
26
27 28 29
30
31
<<< Oktober 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

lnk juice