amandahlouisepiispanen

Alla inlägg den 29 oktober 2010

Av amandah piispanen - 29 oktober 2010 22:05

Min mamma är min bästa vän.

Hon stöttar genom svåra saker.

Jag har gjort saker som hon inte kan förlåta, hon har ändå svikit mig har jag tyckt.

Men det är endast vad jag har tyckt, jag var ung och dum.


Min mamma är en kämpe, en jag ändå vill ta lärdom av.

Hon kan ha det jobbigt, precis som en människa.

Hon har uppfostrat en klart, nu har hon en kvar.

Hon tar sitt ansvar som mamma och jag lovade att ställa upp för henne.


Nu har det kommit en dag när hon verkligen behöver mig och skulle bli glad om jag kunde komma för att hon ska kunna träffa en.

Klart jag och Erik ställer upp för henne då, han tycker om sin "svärmor" och min lillasyster.

Och jag älskar dom, mina änglar <3


  puss

Av amandah piispanen - 29 oktober 2010 20:56

sometimes, I hope.
 sometimes I want.
 sometimes I do not want.

 But with time ...

Av amandah piispanen - 29 oktober 2010 15:17

Inatt så var det svårt att somna, fick såna värkar i magen så jag visste int evad jag skulle ta vägen ett tag. Men det gick över lite senare, men det kommer och går nu.


Menmen, nog om det .

Har iallafall inte gjort något speciellt idag, mest legat i sängen.

Men kanske hittar på något senare med Erik, man vet ju aldrig så.


Men nu ska jag kolla runt, sen ner och äta något.


puss

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

Håller ni med att bulldogg är en underbart fin hund :)?
 Ja!
 Nej!

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11
12
13 14 15
16
17
18
19 20 21
22
23
24
25
26
27 28 29
30
31
<<< Oktober 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

lnk juice