amandahlouisepiispanen

Alla inlägg den 2 oktober 2010

Av amandah piispanen - 2 oktober 2010 17:09

Ja, jag hade ju frågan om plastikoperation.


"Mitt svar på den frågan blir iallafall att klart man får operera sig om man vill. Jag menar har man fått stå ut med mycket skit eller har så dåligt självförtroende så man verkligen måste ändra på sig för att kunna visa sig ute bland folk. 

Men jag skulle nog inte kunna göra en plastik operation faktist, det är dyrt och inte så himla snyggt som många tycker. Så jag är 50/50 om den saken "



Dagen ; Jag har sovit så dåligt inatt, har ont i magen igen.. och halsen blir inge bättre helt plötsligt. Sen när jag vaknade fick jag glass av min älskade. Låg och drog mig ett tag och kramades med världens bästa. Efter det så åkte vi in till byn, jag tankade bilen och köpte snus o halstabletter.


Efter att vi hade vart inne på byn åkte vi hemåt igen, för jag skulle köra lite bil.

Och mitt i allt när jag kör själv , " för jag får testa det lite då och då" på den lilla landsvägen så först åker jag åt ena hållet och där åker en traktor med, lyckades sakta in och lägga mig med bra mellanrum , Sen åkte jag bort från den och vände vid en vändplan och skulle åka till Erik som satt och väntade, så hade traktorn vänt där jag vände och såklart så möter jag honom där. Det var bra läskigt, men lyckades växla ner utan problem och köra om. Då var det bara en som ville kolla vad vi gjorde, och då var det lugnt sen. Körde lite till och nu är jag hemma igen!  


Kanske blir ut och köra lite till senare :)


Peace

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

Håller ni med att bulldogg är en underbart fin hund :)?
 Ja!
 Nej!

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11
12
13 14 15
16
17
18
19 20 21
22
23
24
25
26
27 28 29
30
31
<<< Oktober 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

lnk juice