amandahlouisepiispanen

Alla inlägg den 3 oktober 2010

mw

Av amandah piispanen - 3 oktober 2010 19:25

" Den 26 december 2004 föddes en liten tjej på västerås BB , hon var en frisk liten tjej med brunt hår och blåa ögon. Hon hatade att byta blöja och ligga på kalla skötbordet. Hon visste inte heller att hon hade en storasyster som satt i bilen påväg för att träffa henne. Hon fick namnet Marielle Karin Louise Winkler. Hon var så fin när hon låg där i famnen på mig först gången. Jag var världens stoltaste storasyster , från den dagen visste jag att jag alltid skulle finnas för henne. Att jag aldrig tänkte svika henne. Men sen kom jag in i en period där jag drack och massa annat dumt. Jag började röka och strunta i skolan. Jag svek henne, för jag var en dålig förebild. Men jag har ändrat på mig nu, jag bor 50 mil ifrån henne. Men det vet hon, och dom vet att dom kan ringa mig när dom vill. Och jag vet att hon ser upp till mig, hon vill alltid vara med mig och det är jag som gäller när jag hälsar på. 

Nu är jag en storasyster som försöker få ordning på mitt liv, bor långt ifrån där skiten var för mig. Här uppe dricker jag ibland, knappt alls. Jag fösöker söka jobb och jag försöker ta körkort. Och när jag har klarat allt det och även har egen lägenhet så ska hon få vara hos mig hur ofta hon vill på helger och lov som vi båda kan. Jag ska alltid finnas för min lillasyster"

     


Förlåt för mycket text, men var vungen så ni får veta lite mer !



Puss&kram <3

Av amandah piispanen - 3 oktober 2010 16:32

Ja nu vart det en sånhär sen uppdatering som första inlägg igen.

Men jag kunde inte somna och då låg jag och kollade på massa avsnitt från SvenssonSvensson. Det kan man aldrig tröttna på speciellt inte dom äldre avsnitten när ungarna är små!

Men sen somnade jag, men jag har drömt så sjuka drömmar.

Haha, drömde om zombies och massa annat. Kändes väldigt sjukt må jag säga haha :D


Iallafall så fick jag köra till eriks mormor och tillbaka. Och jag känner att jag är rätt så jätte duktig ändå på att köra. Jag känner mig liksom väldigt glad inombords när jag kör bil. Längtar som sttans att få körkort.

Jag har ju mitt mål, att helst få det innan julen då jag vill ta bilen ner till mina föräldrar istället för tåget för jag åker ner själv.

Men det får vi se hur det blir med det.


Nu ska jag kolla lite saker, kanske efter vinterjacka och skor att beställa hem. Det börjar ju bli kallt här uppe nu så och jag är en superfrysare haha :D 


  gammal bild, men skulle kunna ha den hårfärgen igen :)      


Puss&kram

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

Håller ni med att bulldogg är en underbart fin hund :)?
 Ja!
 Nej!

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11
12
13 14 15
16
17
18
19 20 21
22
23
24
25
26
27 28 29
30
31
<<< Oktober 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

lnk juice