amandahlouisepiispanen

Alla inlägg den 4 oktober 2010

Av amandah piispanen - 4 oktober 2010 19:33

skulle ju ut och övningsköra nu för ett tag sen.. men då går inte bilen som den ska så kan inte köra den. Och lånar vi någon annans bil i familjen så måste vi tvätta den om den blir skitig och det orkar jag inte göra. Med våran bil är det inte lika viktigt.


Så nu tänkte jag nog lägga mig och kolla på någon bra film.

Och bli mer trött så jag kan somna. Men först måste jag bädda sängen den är helt stökig.


Pussochkram

Av amandah piispanen - 4 oktober 2010 17:11

Tänk er, hur livet som tonåring kan vara jobbigt.

Man går igenom jobbiga saker och växer för att bli vuxen.

Man gör misstag, man dricker och endel kansket gör annat med.

Men fast man testar eller gör saker så betyder det inte att man har sumpat hela sin framtid, dom flesta ändrar sig om hur dom vill ha sitt liv.

Dom växer upp och blir starka människor. Endel finns även i sin framtid för att hjälpa andra ungdommar att få hjälp med problemet dom själva haft.


Jag har varit en stökig tonåring som gjort massa dumma saker.

Hört att jag inte har någon framtid och att jag aldrig kommer göra en ändring i mitt liv. Jag fick ofta höra hur dålig jag var , vad jag gjorde för fel.

Men jag hade en period när jag var som värrst. Jag drack i veckorna, struntade i skolan och bara höll på med skit.

Men jag fick en vändning, ibland behöver man träffa någon som får en att förstå vad man gör för fel.


Jag träffade Erik, det tog ett tag innan jag kunde vara en fredagkväll utan att dricka och vara med honom. Jag fick ångest om jag inte drack.

Men efter ett tag, så ändrade jag uppfattning. Jag började umgås med Erik mer och mer och bodde hos honom på studenthemmet. Han var min räddning från skiten och allt.

Jag dricker sällan nu, nästan aldrig. Men när jag dricker så kan jag inte sluta det ska drickas hela kvällen då. Men jag var " ung alkolist" men nu är jag på helt bättringsväg och det känns skönt. Jag mår bra!


puss

Av amandah piispanen - 4 oktober 2010 15:08

Jag drömde att jag och Erik hade fått en frisk liten son.

Det är 3:e gången på rad som jag drömmer om att vi får unge.

Läskigt kan jag säga då det känns helt verkligt.


+ / -


+ Jag har verkligen världens bästa pojkvän. Jag är lycklig med honom och jag känner att vi kommer vara tillsammans länge och det som är skönt är att vi inte har bråkat ordentligt ännu. Det är för tidigt för riktiga bråk och tjaffsar vi så är vi glada inom 5 minuter ändå. Jag älskar verkligen den här killen :)


+ Jag har världens bästa lillasyster som är mitt allt. Och vi åker nog snart ner till västerås för jag saknar henne så och är med henne i en helg. kanske går på stan eller något kul.


- Jag är fortfarande sjuk, konstig i halsen och vaknade med huvudvärk. Får även lättare nackont fast jag inte alls har många kuddar.


- Jag saknar alla där hemma. :(



Sen idag vet jag inte vad jag ska göra

Blir kanske att köra lite bil för då har Erik satt fast extra ljusen.

Innan hade vi hemska nästan 4-kantiga ljus som var gula.

Nu blir det runda vanliga!


Puss o Kram

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

Håller ni med att bulldogg är en underbart fin hund :)?
 Ja!
 Nej!

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11
12
13 14 15
16
17
18
19 20 21
22
23
24
25
26
27 28 29
30
31
<<< Oktober 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

lnk juice