amandahlouisepiispanen

Alla inlägg under augusti 2010

Av amandah piispanen - 31 augusti 2010 23:36

Ja nu är vi äntligen hemma efter en flera timmars resa.

Läste ut 2 skvaller tidningar, käkade lite gott och spelade lite på nya mobilen.

Ytterst kul att det finns appar (?) till den, så bara ladda ner och ha kul hihi.


Är väldigt trött nu för jag sov inget när vi åkte hem.

Men jag lovar att imorgon blir det minst 3 inlägg och lite bilder från den tiden vi var nere i västerås.


Peace

ja.

Av amandah piispanen - 30 augusti 2010 14:49

sorry för dålig uppdatering.

Men jag har inte haft tillgång till internet sen jag kom ner till västerås.

Men nu satte jag mig vid mammas dator.


Jag har iallafall varit med mina kompisar, druckit lite och haft allmänt trevligt.

Träffade lillasyster igår, ytterst trevligt faktist. Har även hunnit träffa mamma,pappa,farmor, 2 kusiner. Gick även till farfars grav och sa hej till honom.


Jag lovar bättre uppdatering när jag är hemma igen för då kommer det massa nya bilder.


  

Peace

Av amandah piispanen - 27 augusti 2010 10:35

BLev inge inlägg igår kväll, vi kom fram ganska sent så orkde inte krångla upp datorn ur väskan. Men det kändes skönt och se min lilla kille när han blev glad av att se mig.


Justnu sitter jag här i soffan medans Erik gosar med min lillkille !

Vi ska iväg lite senare, kanske en bankomat senare träffa någon. Lilla P få följa med oss han gillar inte att vara själv så!


Nej nu ska jag äta något sen fixa mig lite.

hihi


Peace

Av amandah piispanen - 26 augusti 2010 18:00

                                                                                         


Nu sitter jag i bilen påvär hem till min kära familj och mina vänner.

Ska sova hos min låtsasmamma i hennes nya lägenhet.

Pussa på min hund och slå på min pappa hihi.  


Har jag tur så har jag fått in min lön redan idag eftersom den inte kom igår och då om jag har fått in lönen så kommer ni få veta det när jag är framme, för då slänger jag upp ett sista inlägg.


Ni får lite av biler som jag har på min familj, men jag kommer ju självklart att ta nya när jag är är där och lägger in när jag kommer hem !    


          

 

Peace

Av amandah piispanen - 26 augusti 2010 13:23

Nu blir det städa det sista. Kolla så jag har packat ner det viktigaste så man inte får utbrott sen när man är nere.

Jag måste bara säga, har någon nått tips hur man kan göra så man inte sover så dåligt. Jag sover verkligen jättedåligt. Har alltid ont i höger axel och drömer konstigt..


Nej nu ska jag sluta gnälla.

Och fixa det sista sen trycka i mig en macka.



 

Gammal bid på mig och phojken ! <3


Peace

Av amandah piispanen - 25 augusti 2010 23:54

Ja, jag måste bara säga att idag har jag varit ytterst duktig. Jag har bara rökt en cigg på hela dagen , för när jag går förbi dom där "äckliga" cancer pinnarna så tänker jag bara som min låtsasmamma sagt att jag ska " nej jag är inte röksugen nu". Första gången hon sa att jag skulle tänka så skrattade jag bara , men det fungerar faktist fint genom att lura hjärnan att man inte är röksugen. Visst jag snusar men det har jag gjort några år nu så det gör ingen skillnad, men då slänger jag hellre in en snus i truten än att ta en cigg. Så snart är jag nog helt fri från rökningen. Och jag ska försöka att inte röka, om det inte blir akut någon gång nu såhär på slutet .

Men innan nyår ska jag vara helt rökfri.

     

Lilla M                                 Phojken                                   Thorzten


Och jag kan inte sluta tjata om att jag är glad att jag ska till västerås imorgon, jag har saknat alla. Det är synd att det blir så kort tid. Men jag kommer ju åka ner ibland och så. Men man vet aldrig när. Måste ju få jobb så jag kan ta körkort, övningskör ju lite som ni vet och jag tycker det går bättre och bättre vilket är positivt hihi.


Nej nu ska jag kolla runt lite sen ska jag packa och vika kläder till imorgon så vi bara behöver fixa småsaker innan vi sticker .


     

   Jag                               Erik & jag                   Erik <3


Peace


Av amandah piispanen - 25 augusti 2010 16:37

 


Svaren kommer upp senare ikväll eller imorgon beroende på :)

Av amandah piispanen - 25 augusti 2010 16:08

Ja idag är det lönedag, alla har antadligen fått sina löner , men inte JAG.

Nordea hade avslutat mitt konto där, utan förvarning. Så får man inte gör tycker jag .. men men västeråsbankerna suger.


Har iallafall vart inne i östersund med älsklingen. Vi kollade på mobiler och jag är 99,9 % säker på att jag ska köpa x10 mini pro:n. Är grymt kär i den.

Liten och söt, den ska heta baby-phone :]

  Så fin :)


Helt frisk är jag inte än heller, och har lite ont mot ryggen med... yey!

Menmen VÄGRAR pencellin/antibiotika.


Jutsja, jag vill ha en ny bob. Ska införskaffa mig en när jag får mina pengar :] hihi

 


Nu ska jag kolla runt lite på nätet sen pussa på min älskade.


Peace

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

Håller ni med att bulldogg är en underbart fin hund :)?
 Ja!
 Nej!

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27
28
29
30 31
<<<
Augusti 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

lnk juice