amandahlouisepiispanen

Alla inlägg den 1 oktober 2010

.

Av amandah piispanen - 1 oktober 2010 11:22

Ja vad ska man säga..

Har väntat över en vecka på min post som pappa ska skicka.. och den kom inte idag heller. Blir riktigt irriterad faktist då jag gärna vill kunna gå egenom min post.


Nu sitter/halvsitter jag i sängen och är irriterad men jag lyssnar på musik som får mig att tänka på roliga saker som jag gjort med mina kompisar där hemma. Justnu saknar jag dom faktist. Det gör jag!


Idag vet jag inte vad i ska göra, jag kanske ska ut och övningsköra lite så jag inte glömmer hela tiden haha..


Justja, min mamma ringde mig imorse. Då fick jag även prata med min lillasyster som jag saknar grymt mycker. Det är så kul att hon är så stor så hon kan prata i telefonen.. Men attans vad jag saknar na !



Nej nu ska jag kolla runt , kanske kolla efter en vinterjacka + skor jag vill ha!


Peace

Av amandah piispanen - 1 oktober 2010 00:31

 


Svar på vad jag tycker kommer upp imorgon kväll :)

Av amandah piispanen - 1 oktober 2010 00:14

Ja nu ligger jag här i sängen som vanligt i mjukiskläder..

Jag vet inte vad jag ska göra, men jag kan säga er att jag mår mycket bättre nu iallafall nu kan jag andas bättre och låter inte lika mycket som en liten kraxande kråka haha.


Jag tänkte börja med att göra en dagens fråga eller veckas fråga det får vi se!

Jag har märkt att jag ändå har några trogna läsare, inte alls många men jag har inte sagt att jag tänker bli någon blogg kändis heller så.

och

Som dom flesta vet så är jag egentligen från västerås, men jag har flyttat upp till nybodarna som ligger i jämtland. Det är 50 mil från min hemort.

Jag trivs här upp, väldigt bra faktist. Men jag känner ändå att jag saknar att bara kunna träffa mina kompisar, eller skriva ett sms och säga att vi ses om en timme, ta en fika med någon av mina tjejer och bara snacka allmänt. Jag har ingen sån vän här uppe, det tycker jag är väldgt tråkigt. Men jag tror att om jag får jobb här, så får jag även nya kontakter.

Men jag vill även ha min kille vid mig varje dag, vi var ifrån varandra 1½ vecka innan jag flyttade upp hit för då var jag hemma i stan och jobbade.

Visst det kanske inte är så länge, det brukar ju går fort. Men det gick så segt, jag saknade honom varje minut jag inte pratade med honom , eller att somna ensam. Vi hade inte varit tillsammans så länge. Men jag var nykär och det är den känslan jag älskar.

Men mina vänner betyder massor fortfarande och det är ändå synd att jag skulle hitta någon så lång hemifrån. Men efter allt där hemma, så är det skönt att slippa all den skiten som jag även hade där .


Och sen har jag ju såklart min familj, dom jag saknar absolut mest är min lillasyster och min hund. Känns jobbigt att inte kunna ta den där promenaden med hunden, eller hämta min söta lillasyster på dagis. Jag älsar att hämta henna från dagis, hon blir aöötid så glad och kommer springandes till mig. Då är jag lycklig och vet att hon älskar mig som jag är.

jag och min älsklings bebis<3

   

Jag och min lillasyster <3


Förlåt för ett långt inlägg men jag var tvungen att skriva av mig och nu vet ni också varför jag bloggar hihi :)


P eace


Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

Håller ni med att bulldogg är en underbart fin hund :)?
 Ja!
 Nej!

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11
12
13 14 15
16
17
18
19 20 21
22
23
24
25
26
27 28 29
30
31
<<< Oktober 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

lnk juice