amandahlouisepiispanen

Alla inlägg den 3 september 2010

zz

Av amandah piispanen - 3 september 2010 22:51

Nej nu går jag och lägger mig.

Erik kommer ju aldrig hem, så nu ska jag titta på film och äta choklad tills jag somnar !!


Peace

5

Av amandah piispanen - 3 september 2010 21:28

5:e dagen som rökfri.   


Är faktist rätt stolt över mig själv. Har varit som en skorsten alldeles för länge.

Men nu, nu är det på rätt spår.

Och jag tänker inte börja igen !! :D


Har även avnjutit en välbehövlig promenis med svärmor och svärfar samt hunden Oliver. Det var faktist rätt skönt , konditionen behöver ju tränas upp så promenad är en bra början.

Funderar på att lägga in musik i mobilen sen ge mig ut på minst 2 raska promenade för mig själv per dag . Sedan jogga efter några dagars promenader.


Någon som har bra förslag på låtar som man kan lyssna på?

Skriva gärna isåfall. :)

All musik utom " skrik-musik" fungerar i mina öron.


Nej nu ska jag invänta Erik som är på byn med sin kusin och pillar på någon bil.

Medans en annan är hurtig med hans föräldrar :D


 

Haha är vi inte söta ;)



Peace

Av amandah piispanen - 3 september 2010 17:08

Jag måste bara säga att jag älskar min Nils Erik Salmonsson något så grymt mycket.


" Du lyser upp min dag, att ha dig vid min sida är det bästa jag vet. Jag kan gråta inför ändå säger du att du älskar mig. Vi kan skratta och vara fåniga i varandras närhet. Med dig är jag som lyckligast. Jag älskar dig "


 



Peace

ja

Av amandah piispanen - 3 september 2010 13:20

Jahaja, blev sovmorgon idag med då.

Vaknade av att en hund skällde och ylade vid halv 10 då var vi ensamma hemma. Men då ropade jag in honom i rummet och då somnade han så sött. Även jag vart trött och somnade om.


Vaknade strax efter tolv, av att min Erik ville ha upp mig.

Fick genast en snus, då vårat snus var slut så hade gullungen åkt in till byn för att handla det.


5:e dagen som rökfri, inte tagit en enda ciggarett från paketet. Men det är däremot öppnat för jag bjöd bort en hihi.

Men jag känner mig alltid liiiite röksugen, men hade jag inte snusat så hade jag aldrig klarat det. Hellre beroende av snus än cigg. Man luktar askopp av cigg men inget av snus.   


Nej nu ska jag snart fixa mig lite, ligger i pjamasbyxor och linne och morgonfrillan haha.

Kanske blir bio senare ikväll.

Men då skriver jag det innan jag sticker.   


  Thorzten får bli dagens första bild ! :)



Peace

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

Håller ni med att bulldogg är en underbart fin hund :)?
 Ja!
 Nej!

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8
9
10 11 12
13 14 15 16 17
18
19
20 21
22
23
24
25
26
27 28 29 30
<<< September 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

lnk juice