amandahlouisepiispanen

Alla inlägg den 14 september 2010

Av amandah piispanen - 14 september 2010 22:10

Nu tänkte jag krypa ner i sängen och kolla på troja med min älskade. Sålänge slänger jag upp en liknande "charlie bet my finger" fast det är två äldre killar som gör den haha.

Här kommer den :)

Peace

Av amandah piispanen - 14 september 2010 19:21

 


Peace

Av amandah piispanen - 14 september 2010 15:01

Usch inatt har jag inte sovit gott alls :(

Drömde massa hemska drömmar, vilket jag verkligen inte ville justnu!

Hatar att drömma om mord/otrohet eller annat som man verkligen inte vill ska hända i verkliga livet. Men känns så verkligt ibland fast man drömmer.


Anyway, igår tittade vi ju på film, final destination 1. Jag tycker att alla dom 4 filmerna är grymt bra och kommer nog aldrig ogilla dom. Sjukt om det skulle hända en själv eller någon annan i ens näret. hua

Sen efter den så tittade vi på Hannibal Rising. Det är också en grymt bra film, men jag ska se till att titta på dom andra Hannibal Lecter filmerna. Han är ju ändå rätt grym för han är så smart och smidig och tar sig lätt ur vissa situationer.


Ja sen tog det ett tag innan jag somnade, men sen hittade jag min sov possition mot älsklingen och så kunde jag somna utan problem.


Nu ska jag väll ta och klä på mig vettiga kläder och sätta upp håret i en tott. För vi ska till ica för jag är helt snuslös, och förlåt men blir nog ett ciggpaket med.. Känner mig grymt röksugen !! och det har jag gjort nu 2-3 dagar :(


Lägger upp ett inlägg senare!


Peace

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

Håller ni med att bulldogg är en underbart fin hund :)?
 Ja!
 Nej!

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8
9
10 11 12
13 14 15 16 17
18
19
20 21
22
23
24
25
26
27 28 29 30
<<< September 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

lnk juice