amandahlouisepiispanen

Alla inlägg under oktober 2010

Av amandah piispanen - 13 oktober 2010 17:34

Sen bär det av till västerås. Till mina älskade vänner och min älskade familj.

Känns jobbigt, verkligen. Att inte kunna träffa dom när jag vill.


Har redan bestämt mig för att på lördag ska jag och Erik ta med lilla M ner på stan och gå runt lite med henne. Kanske köper något litet till henne. Sen har jag bestämt mig för att bjuda på donken hehe .


Sen självklart umgås med vännerna på kvällen!


Nu till dagens händelser; Jag och Erik for till hammarn idag för han hade tandläkar tid. Sen åkte vi förbi en snabbis till arbetsförnedringen och sedan handlade vi på ica.


Efter det så åkte vi hem och slappade, och senare lagade vi mat. Det blev korvstroganoff och ris , det vart faktist gottit. Fast förra blev bättre.


Nu sitter jag här och gör ingenting


puss

Av amandah piispanen - 11 oktober 2010 22:32

ingen bra bloggdag känner jag.

kanske imorgon

Av amandah piispanen - 10 oktober 2010 16:45

Ja, idag sov jag för länge igen.

Inget ovanligt om man heter Amandah.


Ja igår var jag ju som ni vet på Garvsyra, det var uppdelat i 2 akter och 2:a akten var roligare än första. Men jag skulle helt klart kunna se dom igen.

Sen efter vi hade varit där så åkte vi hem till Eriks morbror och bara satt och pratade liten och tittade på Gone in 60 seconds.


Nu tycker jag verkligen att det är höst måste jag säga.

Kallt och inte alls skönt att gå ut. Kanske ska leta fram min mössa och min halsduk och se lite höstig ut.


puss

Av amandah piispanen - 9 oktober 2010 14:52

Nu är det lördag, vilket betyder snart är helgen slut igen.

Dagarna och veckorna går väldigt fort framåt tycker jag, visst det kan ju gå fort fram till dagen jag fyller 20, sen kan det gå hur sakta det vill istället!


Idag ska jag iväg och golla på Garvsyra vid Mårdsjön med min pojkvän, Hans föräldrar och hans 2 syskon. Jag har aldrig sett Garvsyra, men dom ska tydligen vara bra!

Sen efter det får vi se vart kvällen tar oss. Kanske bara blir en hemma kväll, eller så åker vi och träffar någon!



I miss you, come back.
 The only thing I want, is to see you one last time
.



Nej nu ska jag strax klä på mig det jag ska ha ikväll , sen fixa håret iallafall. Något smink det har jag inte ännu :( ..


puss

Av amandah piispanen - 8 oktober 2010 23:05

Ja, Erik är iväg med sin kusin vid köttsjön.

Ville inte följa med, tänkte att det kan vara trevligt för honom att träffa sin kusin på tu man hand. Och känna att han inte är fast med mig hela tiden.

Visst känns det lite långtråkigt för jag är van att vara med honom. Men så ska det vara , man ska kunna umgås med andra utan sin partner.


Så nu har jag sällskap av lilla Smirnoff som är min trogna datorkompis. Fast han ibland vill lägga sig över tangentbordet. Men det gör inget för han är så söt.

Har ågra söta bilder på honom som är nya som jag kan lägga upp senare eller imorgon.


Nu tänkte jag gosa ner mig i sängen utan att väcka sötiskatten och kolla på någon film. Sen inatt kommer Erik hem och lägger sig hos mig.  Myyysigt ! <3


Puss

<3

Av amandah piispanen - 8 oktober 2010 20:51

"Nothing can stop me from loving you,

I'm in love for real and I'm the luckiest person.

You support me, help me on the right track and you make me a better person than I was before. Forget my past, we live in the present."


     

you and me, now and forever


Av amandah piispanen - 8 oktober 2010 13:45

Jaha, nu är det helg igen. Jag som nyss tyckte att det var måndag morgon men nej tiden går för fort är man inte gör något utom att glassar hemma!


Jag och Erik har nyss duschat, jag ska strax klä på mig någe vettiga kläder så vi kan åka till ålderdomshemmet. Men en sak hoppas jag, att jag inte behöver jobba nästa helg , för jag hade ju planerat min västerås resa med Erik.


Nej, nu ska jag byta om

skriver när jag kommer hem om vad hon sa :)


 


puss

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

Håller ni med att bulldogg är en underbart fin hund :)?
 Ja!
 Nej!

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11
12
13 14 15
16
17
18
19 20 21
22
23
24
25
26
27 28 29
30
31
<<< Oktober 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

lnk juice