amandahlouisepiispanen

Alla inlägg under september 2010

Av amandah piispanen - 20 september 2010 21:00

Nu tänker jag sova.

Trött på allas klagande om valet och ditt och datt.


Uppdaterar imorgon !


peace

Av amandah piispanen - 20 september 2010 16:58

Värst vad alla ska klaga över valet.

Det finns nog många som är nöjda med valet. Låt det vara så då, inget vi kan ändra på nu! Jag blir så trött på allas gnäll om vad som blev och allt. Det är det enda jag ser på facebook,bloggar .. ja överallt.


Anyway, vet inte riktigt vad jag ska skriva. Har spelat hela dagen , och har inte orkat sätta mig vid min dator som jag skriver från.

Tänkte även ha en frågestund strax och hoppas nu på att jag får lite frågor. ;)


Nej nu ska jag ut och hänga tvätt !

   

lilla M som töntar sig för kameran ! :)


Peace

Av amandah piispanen - 19 september 2010 15:35

 

Av amandah piispanen - 19 september 2010 15:28

Jag har bestämt mig för att INTE rösta i år . Visserligen ville jag så gärna det när jag var liten/mindre.. Men nu när det väl är dax så bryr jag mig inte ett smack om det. Jag vet inte vilket parti jag ska rösta på ändå, jag vet inte vilka som ska göra vad för sverige. Vad som blir possitivt och negativt. Det är för att jag inte är så insatt i politik.


Folk kommer tycka att det är dåligt att ändå inte rösta. Men jag tycker det är onödigt att rösta blankt också, inte ens det bryr jag mig om. Min röst ändrar ändå inte parti eller något annat. Så räcker med alla dom som redan orkar bry sig.


Nej nu ska jag kolla runt här, sen tänker jag sätta mig och spela!

 

Peace

Av amandah piispanen - 19 september 2010 00:56

Förlåt för dålig uppdatering, men jag har inte alls haft tid idag.


Började med att jag vart väckt av min pojkvän, och strax efter jag öppnat ögonen i min sega takt säger han att vi ska på 1 års kalas när som helst. Hoppade ur sängen , började sminka mig lite smått ( endast mascara och lite rouge) sen borstade igenom håret. Sen stack vi dit och fick tårta och lite fikabröd, välidigt god tårta må jag säga.


Sen efter att vi hade suttit o snacka och fika så skulle vi vidare till Eriks faster för hon skulle bjuda på god mat. Det vart öring (fisk) , Potatis och någon god sås.

Sen vart det efterrätt , en jätte god äppelpaj liknande. Inte riktigt som äppelpaj, men jag tror faktist jag tyckte bättre om den här än den vanliga. hihi


Efter kalasandet och middagen så åkte jag och älskling in till Östersund, för vi skulle gå på bio. Resident Evil Afterlife i 3D . Jag tyckte den var grymt bra, tyvärr så fick jag sitta bredvid en såndär dryg person som man bara hatar på biosalnonger. Han satt och viskade till sin kompis och vart rädd nästan hela tiden så han hoppade till så min stol tillochmed skakade. Menmen mer spänning. haha


Sen vart det Donken och hemfärd, vi svängde även förbi hans morbror för att lämna jackan som han hade glömt.


Nu ska jag kolla runt lite här, sen ska jag krypa ner i sängen och kolla på någon halvkass rulle som jag har på datorn. Kanske dags att uppdatera till lite bättre filmer som man inte har sett 1000 ggr.


Peace

Av amandah piispanen - 17 september 2010 13:06

Nu ska vi snart rulla till Hammarstrand för min lilla ponke ska till arbetsförmedlingen och jag ska till banken. Voffen följer också med!


Sovit konstigt inatt med konstiga drömmar, tydligen kom ljudet jag gjort i drömmen även utanför drömmen så erik hörde mig !

Menmen, så kan det vara !


Uppdaterar lite när jag kommer hem igen.


Peace

Av amandah piispanen - 16 september 2010 23:50

Precis som rubriken lyder så ska jag gå och knyta mig nu. Ska lägga mig vid erik och titta på American History X ! Hoppas på att den är så bra som jag har hört, har bara sett smådelar från den men det var bra länge sen.

Men uppdaterar imorgon när jag vaknat.

Sålänge får det bli en bild till på lilla Oliver! :)


  Gulleponken går mot mig ! :)


Peace

Av amandah piispanen - 16 september 2010 14:19

Tänkte bara slänga in en otroligt fin bild på familjens valp som bor här!

Oliver, han är en 3 korsbladning av labrador,golden retriever & flatcouted retriever(?)

Han är verkligen en mysig hund. :)

Ville bara säga det ! Världens bästa hundvalp, bättre får man verkligen leta efter !


 

Peace

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

Håller ni med att bulldogg är en underbart fin hund :)?
 Ja!
 Nej!

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8
9
10 11 12
13 14 15 16 17
18
19
20 21
22
23
24
25
26
27 28 29 30
<<< September 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

lnk juice