amandahlouisepiispanen

Alla inlägg den 30 september 2010

Av amandah piispanen - 30 september 2010 16:42

Jag är fortfarande sjuk, sover skitdåligt och ont i halsen!

Det är grymt jobbigt må jag säga. Jag som alltid är sjuk annars, men sen jag träffade Erik har jag inte varit riktigt sjuk förutom nu och när jag hade problem med magen.

Jag orkar inte att jag har sämsta imunförsvaret, det räcker att jag tittar på en person som är snorig eller hostig så blir jag smittad.. 


Menmen, Måste bara slänga in 2 trailers på dom filmerna vi såg på när vi skulle sova..

Så kan jag sätta betyg, :)


DOGHOUSE


Betyg;

AAAAA


"Den var grymt rolig och bra.

Min favorit del var när en av dom skriker till, som en tjej

Och då trodde jag att han som skrämde honom skulle säga " du skriker som en tjej"

Men ikke

Han säger istället " du låter som en jävla delfin"

Den bästa kommentaren i hela filmen :)"



DEAR JOHN

Betyg;

AAA+

"Den var också väldigt bra.

Dock är den sorglig, jag grät endel skvättar under den här filmen då jag är känslig för att se dånt man ser i filmen.

Men jag kan rekomendera den ! :)"



Det var allt för mig nu haha .

Peace

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

Håller ni med att bulldogg är en underbart fin hund :)?
 Ja!
 Nej!

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8
9
10 11 12
13 14 15 16 17
18
19
20 21
22
23
24
25
26
27 28 29 30
<<< September 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

lnk juice