amandahlouisepiispanen

Direktlänk till inlägg 29 september 2010

sjukling :/

Av amandah piispanen - 29 september 2010 15:36

Ja, som rubriken lyder.

Jag har lyckats gått och blivit sjuk. Vilket jag tycker är tråkigt såhär in på hösten!

Har svårt att andas och hostar hela tiden och låter som en kråka när jag snackar.. hah.

Men fick halstabletter av min kära pojkvän och dom hjälper liiiiiiiiite.. då menar jag lite.


Så blir bara slappa nu för min del!

Tänkte kolla på en säsong av unga mödrar , kollade på hela säsong 10 igår !

Sen ja , vet jag inte!



 

Peace

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av amandah piispanen - 12 maj 2011 13:07

Jag har kommit fram till att det är mycket roligare att skriva inlägg här än på blogg.se   Jag kan iallafall säga att mitt liv är på topp nu, jag har världens bästa kille/sambo, 2 söta katter & även sommar vikariat på mitt gamla jobb. Känns helt ...

Av amandah piispanen - 27 november 2010 13:13

RÖSTA PÅ MIG . RÖSTA PÅ MIG . RÖSTA PÅ MIG .   http://evaaaah.blogg.se/ http://evaaaah.blogg.se/ http://evaaaah.blogg.se/   AMANDAH ÄR JAG ! ...

Av amandah piispanen - 25 november 2010 15:37

har en ny blogg.     http://amandahlouisepiispanen.webblogg.se/     PEACE OUT. ...

Av amandah piispanen - 31 oktober 2010 07:59

Ja, inte ofta fröken Piispanen är vaken innan klockan 7 på en söndags morgon. Men jag är ju i västerås och är barnvakt åt min lilla söta lillasyster.   Igår hade vi bara mys kväll , med film och gottit. Sen efter att hon la sig så åt Erik och...

Av amandah piispanen - 29 oktober 2010 22:05


Min mamma är min bästa vän. Hon stöttar genom svåra saker. Jag har gjort saker som hon inte kan förlåta, hon har ändå svikit mig har jag tyckt. Men det är endast vad jag har tyckt, jag var ung och dum.   Min mamma är en kämpe, en jag ändå v...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

Håller ni med att bulldogg är en underbart fin hund :)?
 Ja!
 Nej!

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8
9
10 11 12
13 14 15 16 17
18
19
20 21
22
23
24
25
26
27 28 29 30
<<< September 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

lnk juice