amandahlouisepiispanen

Alla inlägg den 29 september 2010

Av amandah piispanen - 29 september 2010 19:44

åh vad jag älskar när folk säger massa skit som inte är sant.

Helt underbart.. not!

Det är något jag verkligen blir irriterad över faktist. Jag menar, orka snacka skit eller något om vad man sagt/gjort? Jag vet ju själv vad jag gjort och allt. Jag behöver inte höra från andra vad jag har gjort då jag vet mina egna snedsteg eller ja allmäna fel.


Iallafall, idag har det varit e lugn dag då jag är sjuk!

Vart min pojkvän som fick laga maten.

Det blev ugnsgratierad falukorv & potatismos. Väldigt gott !

Då vet jag vem som kan få laga mat när vi bor själva hihi.


Haha vi är så söta ihop!

Älskar verklgen min Erik! <3



Peace 

Av amandah piispanen - 29 september 2010 15:36

Ja, som rubriken lyder.

Jag har lyckats gått och blivit sjuk. Vilket jag tycker är tråkigt såhär in på hösten!

Har svårt att andas och hostar hela tiden och låter som en kråka när jag snackar.. hah.

Men fick halstabletter av min kära pojkvän och dom hjälper liiiiiiiiite.. då menar jag lite.


Så blir bara slappa nu för min del!

Tänkte kolla på en säsong av unga mödrar , kollade på hela säsong 10 igår !

Sen ja , vet jag inte!



 

Peace

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

Håller ni med att bulldogg är en underbart fin hund :)?
 Ja!
 Nej!

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8
9
10 11 12
13 14 15 16 17
18
19
20 21
22
23
24
25
26
27 28 29 30
<<< September 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

lnk juice