amandahlouisepiispanen

Direktlänk till inlägg 28 september 2010

totte.

Av amandah piispanen - 28 september 2010 18:11

Tyvärr var jag frånvarande efter sista inlägget igår till idag.

Det är för jag inte har orkat uppdatera.


Familjens lilla hund, var tyvärr tvungen att lämna jordens yta igår kväll.

Han föddes 1996, en shi-shue - pappilon. Alltså en liten rackare. Han Har levt med ett öga mer än halva sitt liv. Han har blivit överkörd av en moppe & haft problem med njurarna. Men han hämtade sig. Men varför har vi tagit bort honom? Jo allt började för ca 5 månader sen. Han fick som vi trodde var ett epeleptiskt anfall. Men dom åkte in med honom för att kolla då trodde dom att han hade fått hjärnblödning. Men att han skulle klara sig ett tag till . Och det gjorde han, han flyttade hem till min låtsassyster, eftersom det har vart hennes hund sen han var valp. Han fick några såna anfall igen efter att dom skickat hem honom och innan han flyttade dit. Men efter att han flyttade hem till henne så mådde han bra, iallafall sm han visade.

Men igårkväll så fick han ett konstigt anfall, så då åkte dom in med honom till djursjukhuset, och det bästa för honom just å var att låta honom få somna in.

Jag vet att han har det bra nu, han har inte ont , han har båda sina ögon och är frisk!

Det tog rätt hårt ändå, fast han har drivit en till vansinne ibland när han skällt. Så kommer jag alltid att sakna det. Han kunde vara världens gosigaste/busigaste. Men nu på slutet var han inte den starta hunden som vi har sett.



Thorsten vart 14 år, det är rätt gammalt för en hund.

Så detta inägg tillägnar jag helt åt honom!

Nu kommer jag lätta upp lite bilder på honom.


          Jag och min lilla bebis förra hösten! <3   Den här sista bilden var den sista jag tog på mina bebisar ihop, även den sista jag tog på totten! Phojken kommer nog med att sakna sin livskamrat då dom är jämngammla.


1996-2010 du levde ett långt och glatt liv. Underbara du! <3<3

Kommer alltid sakna dig, världens bästa!




Peace

 
 
Ingen bild

nathalie

28 september 2010 18:35

usch usch usch det är så hemskt. vila i frid thorsten

amandah piispanen

28 september 2010 19:04

ja :(

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av amandah piispanen - 12 maj 2011 13:07

Jag har kommit fram till att det är mycket roligare att skriva inlägg här än på blogg.se   Jag kan iallafall säga att mitt liv är på topp nu, jag har världens bästa kille/sambo, 2 söta katter & även sommar vikariat på mitt gamla jobb. Känns helt ...

Av amandah piispanen - 27 november 2010 13:13

RÖSTA PÅ MIG . RÖSTA PÅ MIG . RÖSTA PÅ MIG .   http://evaaaah.blogg.se/ http://evaaaah.blogg.se/ http://evaaaah.blogg.se/   AMANDAH ÄR JAG ! ...

Av amandah piispanen - 25 november 2010 15:37

har en ny blogg.     http://amandahlouisepiispanen.webblogg.se/     PEACE OUT. ...

Av amandah piispanen - 31 oktober 2010 07:59

Ja, inte ofta fröken Piispanen är vaken innan klockan 7 på en söndags morgon. Men jag är ju i västerås och är barnvakt åt min lilla söta lillasyster.   Igår hade vi bara mys kväll , med film och gottit. Sen efter att hon la sig så åt Erik och...

Av amandah piispanen - 29 oktober 2010 22:05


Min mamma är min bästa vän. Hon stöttar genom svåra saker. Jag har gjort saker som hon inte kan förlåta, hon har ändå svikit mig har jag tyckt. Men det är endast vad jag har tyckt, jag var ung och dum.   Min mamma är en kämpe, en jag ändå v...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

Håller ni med att bulldogg är en underbart fin hund :)?
 Ja!
 Nej!

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8
9
10 11 12
13 14 15 16 17
18
19
20 21
22
23
24
25
26
27 28 29 30
<<< September 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

lnk juice