amandahlouisepiispanen

Alla inlägg den 26 september 2010

Av amandah piispanen - 26 september 2010 21:49

Ja usch nu har jag inte bloggat på ett tag.

Men jag har verkligen inte haft tid.

Har haft svårt att sova så har knappt kunnat vara vaken på dagarna eller något.

Drömer konstigt, kan inte somna pga tankar som jag har.


Men tänkte dra en sammanfattning om min helg iallafall!


Fredag; Under dagen gjorde jag inte så mycket som jag kan komma ihåg. Förutom att jag sov länge. Men senare mot kvällen så stack jag, älsklingen & BB in till Östersund och skulle dricka. Vart en  liten pub som heter The Rock. Det var trevligt, träffade nytt folk och så! Lyckades även glömma leget 2 ggr.

Tyvärr blev jag som jag blev haha .. minns inte allt!


Lördag; Vaknade, var törstig , drack vatten och somnade om. Sov bra länge men det hade jag rätt till tycker jag. Sen fixade jag till barret och klädde på mig och sen bar det av hem till eriks släkting. Vi satt och kollade tv, snackade lite! Sen kom även hans kusin med kompis över så fick jag en öl, bara satt och lyssnade medans jag tittade på filmen som va på ! Sen stack vi hem, jag spelade lite sen la vi oss. Kunde tyvärr inte somna så kollade på film !


Söndag/idag; Sov jag för länge som alltid, vaknade lagom till middagen. Sen satte jag mig vid Eriks dator och spelar lastbils spel, man blir verkligen beroende av det måste jag säga.


Nej nu ska jag kolla igenom telefonen efter bilder så ska ni få en bildbomb efter det här inlägget.

  Så länge får ni en bild på min gammelgubbe! :) <3


Peace

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

Håller ni med att bulldogg är en underbart fin hund :)?
 Ja!
 Nej!

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8
9
10 11 12
13 14 15 16 17
18
19
20 21
22
23
24
25
26
27 28 29 30
<<< September 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

lnk juice