amandahlouisepiispanen

Alla inlägg den 16 september 2010

Av amandah piispanen - 16 september 2010 23:50

Precis som rubriken lyder så ska jag gå och knyta mig nu. Ska lägga mig vid erik och titta på American History X ! Hoppas på att den är så bra som jag har hört, har bara sett smådelar från den men det var bra länge sen.

Men uppdaterar imorgon när jag vaknat.

Sålänge får det bli en bild till på lilla Oliver! :)


  Gulleponken går mot mig ! :)


Peace

Av amandah piispanen - 16 september 2010 14:19

Tänkte bara slänga in en otroligt fin bild på familjens valp som bor här!

Oliver, han är en 3 korsbladning av labrador,golden retriever & flatcouted retriever(?)

Han är verkligen en mysig hund. :)

Ville bara säga det ! Världens bästa hundvalp, bättre får man verkligen leta efter !


 

Peace

Av amandah piispanen - 16 september 2010 12:43

Godmorgon.

Vaknade faktist innan 9 idag men har legat och dragit mig och vart iväg på en viktig sak som jag inte tänker berätta.

Men det gick bra.

Dessutom så ringde dom om lägenheten idag, dom ska kolla om oss och så!

Sen så kollade jag på sidan om vi hade fått någon mer och tänka sig så stog det att vi kunde tacka ja till en till på samma område fast en lite mindre 2:a men gör mig ingenting vilken vi får. Bara vi får någon!


Jag måste bara säga att jag är grymt lycklig, jag är kär och glad som bara den.

Livet fungerar bra, nu fattas bara att jag antingen får jobb eller får gå 15 veckors kursen och även att vi får någon av våra 2 lägenheter ! :)

  Jag och voffen! :)


Skriver ett inlägg senare med bilder från kameran, har äntligen hittat mitt kortgrejs till minneskortet .


Peace

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

Håller ni med att bulldogg är en underbart fin hund :)?
 Ja!
 Nej!

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8
9
10 11 12
13 14 15 16 17
18
19
20 21
22
23
24
25
26
27 28 29 30
<<< September 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

lnk juice