amandahlouisepiispanen

Alla inlägg den 15 september 2010

Av amandah piispanen - 15 september 2010 20:45

Nu har jag varit på en uppfriskande promenad.

Kändes riktigt skönt att bara gå och njuta av friskluft och bra musik.

Träffade på en liten groda, som jag har bestämt ska heta Herr Modig. För han vart inte rädd alls när jag tittade mot honom som alla andra grodor blivit hihi.


Nu ska jag strax kasta mig in i duschen sen ska jag kolla vad jag har för filmer på min externa hårddisk som jag hittade precis innan jag gick ut på promenad. Den har vart borta ett tag, och så låg den längst in under sängen i min stora bag. Haha skills på mig känner jag.


Bjuder på en bild. 


Peace 

ye

Av amandah piispanen - 15 september 2010 19:35

Nu har jag lagt in lite mer musik på mobilen.

Ska slänga på mig träningskläderna och lägga mobilen i BH:n sen ut och gå/springa 4 km , dags för mig att tänka på min vikt för tusan !


Uppdaterar när jag är tillbaka!


Peace

Av amandah piispanen - 15 september 2010 15:16

Ja , jag vet att jag alltid bloggar så sent in på dan som första inlägg. Men jag har verkligen problem med att somna i tid, oavsett när jag går och lägger mig så tar det ett jäkla bra tag för mig att somna. Vet inte varför? Någon som har nå tips på hur jag kan somna lättare ?

Anyway, ska snart ner och käka, sen kanske jag ska tvinga ut erik senare att köra lite bil med mig. För imorgon blir vi av med bilen fram till söndag.. Så vill ju hinna köra lite.


Funderar även på att fixa mig en ny header, men vet inte riktigt hur jag ska göra den. Men det brukar lösa sig :)

Kanske tar en gammal från min förra blogg.


Sålänge medans jag gör alla mina saker så tänkte jag slänga upp en kult låt, en låt som jag lyssnat på sen jag var liten och jag kan inte tröttna på den. hihi


The pinks - Spelar ingen roll !



Peace

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

Håller ni med att bulldogg är en underbart fin hund :)?
 Ja!
 Nej!

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8
9
10 11 12
13 14 15 16 17
18
19
20 21
22
23
24
25
26
27 28 29 30
<<< September 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

lnk juice