amandahlouisepiispanen

Direktlänk till inlägg 11 september 2010

11/9

Av amandah piispanen - 11 september 2010 19:51

Tja!


Jag har sovit hela dagen, kom ju hem runt halv 6 imorse. För erik skulle vara chaufför till några som va inne i stan och drack.. Men lite kul var det ändå.

Vi va på statoil 3 ggr under den korta tiden vi var inne i stan haha.


Först skulle alla äta, sen vart en av dom hungrig igen så åkte vi tillbaka. Sen hämtade vi upp en till och då skulle han med dit.

Justja, vi vart stoppade av farbror Blå också. Men klart dom stoppar en bil med bara ungdomar en fredagsnatt + att det är en huhurti (volvo 740).

Men dom var trevliga och sen fick vi åka vidare.


När vi kom hem skulle vi titta på Nothing Hill , men orkade knappt se något fast det va jag som sa att vi skulle kolla klart på hela filmen.


Vet inte vad som händer ikväll, blir väll bara sitta på rummet och inte göra något speciellt. Det visar sig vad vi gör.


  Morfars ägodel hos honom i Italien (:


Peace

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av amandah piispanen - 12 maj 2011 13:07

Jag har kommit fram till att det är mycket roligare att skriva inlägg här än på blogg.se   Jag kan iallafall säga att mitt liv är på topp nu, jag har världens bästa kille/sambo, 2 söta katter & även sommar vikariat på mitt gamla jobb. Känns helt ...

Av amandah piispanen - 27 november 2010 13:13

RÖSTA PÅ MIG . RÖSTA PÅ MIG . RÖSTA PÅ MIG .   http://evaaaah.blogg.se/ http://evaaaah.blogg.se/ http://evaaaah.blogg.se/   AMANDAH ÄR JAG ! ...

Av amandah piispanen - 25 november 2010 15:37

har en ny blogg.     http://amandahlouisepiispanen.webblogg.se/     PEACE OUT. ...

Av amandah piispanen - 31 oktober 2010 07:59

Ja, inte ofta fröken Piispanen är vaken innan klockan 7 på en söndags morgon. Men jag är ju i västerås och är barnvakt åt min lilla söta lillasyster.   Igår hade vi bara mys kväll , med film och gottit. Sen efter att hon la sig så åt Erik och...

Av amandah piispanen - 29 oktober 2010 22:05


Min mamma är min bästa vän. Hon stöttar genom svåra saker. Jag har gjort saker som hon inte kan förlåta, hon har ändå svikit mig har jag tyckt. Men det är endast vad jag har tyckt, jag var ung och dum.   Min mamma är en kämpe, en jag ändå v...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

Håller ni med att bulldogg är en underbart fin hund :)?
 Ja!
 Nej!

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8
9
10 11 12
13 14 15 16 17
18
19
20 21
22
23
24
25
26
27 28 29 30
<<< September 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

lnk juice