amandahlouisepiispanen

Alla inlägg den 8 september 2010

s

Av amandah piispanen - 8 september 2010 16:33

Ja nu blev det en väldgt sen uppdatering.

MEN jag har verkligen inte orkat, mår ju som en .. ja gudarna vet vad.

Har iallafall legat i sängen fram till ett och bara myst med Erik, väldans bra morgon.


Magen är fortfarande kass, ont och jävligt.

Men ska ju till barnmorskan imorgon så hon får kolla om hon hittar något fel som ingen annan gör. Läskigt!!


Funderar på om jag ska ta lite kort på djuren här, älskar ju djur och bilder på djur om man lyckas ta bra såklart. Men det visar sig hur magen mår.

Sen så ska jag sitta och spela lite på sötisens dator. Han har ju så himlans mycket roligare dator som man kan spela på när man inte orkar röra sig och göra något vettigt.


Nej nu ska jag runda av, men jag lovar att det blir ett inlägg till innan jag går och lägger mig.


Peace

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

Håller ni med att bulldogg är en underbart fin hund :)?
 Ja!
 Nej!

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8
9
10 11 12
13 14 15 16 17
18
19
20 21
22
23
24
25
26
27 28 29 30
<<< September 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

lnk juice