amandahlouisepiispanen

Alla inlägg den 6 september 2010

Av amandah piispanen - 6 september 2010 20:53

Nyss vart ute och kört brumbrum Röda Rally Pärlan ! :D

Gick väll rätt bra, men bäst gick när jag körde själv. En jävla skillnad haha.

Och miss rädd för möten, fick möte av en och samma moppe med en liten skit på :(

Men jag klarade mig och bilen med, inte ett enda kärringstopp ännu. hihi


Nu ska jag klara av att se hela The Shining med älskling, sen efter den ska vi göra chokladbollesmet och kolla på någon annan film. Vilken det vet vi inte ännu!



 



Peace

hmm

Av amandah piispanen - 6 september 2010 16:18

Ja nu är vi iallafall hemma.

Vi hade både arbetsförmedlingen och sen hade jag ju fått läkartid.

När jag var hos läkaren så kunde dom inte säga vad felet vad, fick medecin som jag kanske inte ens kan äta för det är laktos i.


Arbetsförmedlingen gick bra fort, satt där max en kvar och pratade inte om så mycket.

Jag har himlans ont i magen men hoppas det går över iallafall nu. Orkar inte ha såhär länge till..


Nu ska jag kolla runt här, puss på min kille och antadligen testa och göra en header om jag orkar!


Peace

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

Håller ni med att bulldogg är en underbart fin hund :)?
 Ja!
 Nej!

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8
9
10 11 12
13 14 15 16 17
18
19
20 21
22
23
24
25
26
27 28 29 30
<<< September 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

lnk juice