amandahlouisepiispanen

Alla inlägg den 5 september 2010

Av amandah piispanen - 5 september 2010 23:53

Testingtesting.Tänkte bara kolla om mitt inlägg kommer in på bloggen. Skriver nämligen från min mobil. ;-)Nu blir det bädda sen titta film :-)Peace

Av amandah piispanen - 5 september 2010 20:50

Har fortfarande ont i nedre magen, och mår illa.   

Jag börjar bli trött på att må såhär.

Imorgon blir det att besöka läkare/sjuksyster i byn för att eventuellt få reda på vad felet kan vara ..


Nej nu ska jag och min pojke snart titta på The Shining, grymt bra och obehaglig film. Var ett tag sen jag såg den så jag kom med det förslaget hihi.   


 

Bjuder på en bild på mig.


Peace

ja.

Av amandah piispanen - 5 september 2010 15:24

Hejsan, förlåt för dålig uppdatering.

Men igår stack vi på "dans" vid Borgvattnet, men det var inte värt att vara där så efter 20 minuter stack vi ..


Sen stack vi hem till en som bor på samma gata som eriks morbror för han fyllde 40 . Grattis till han !   

Sen gick vi hem till en polare till erik, dom fortsate dricka. Jag var tyvärr inte taggad så blev bara nån öl där.

Och sen gick vi hem till Eriks morbror och la oss.


Idag vaknade jag ungefär 4 ggr av att en söt liten valp men somnade lätt om.

Efter att jag vaknade så åkte vi till ica och mötte upp svärmor och handlade.   


Jag köpte en chips-påse, 6 nougatcreme och en skvaller tidning haha.


Nu ska jag kolla runt, sen kanske starta en film. Har bestmt oss för en mys dag!


Peace

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

Håller ni med att bulldogg är en underbart fin hund :)?
 Ja!
 Nej!

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8
9
10 11 12
13 14 15 16 17
18
19
20 21
22
23
24
25
26
27 28 29 30
<<< September 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

lnk juice