amandahlouisepiispanen

Alla inlägg den 1 september 2010

.

Av amandah piispanen - 1 september 2010 22:08

" Jag drömde om en jag hade vid min sida förut.

Vi var grymma vänner som förut.

Jag var lycklig, och hon såg med lycklig ut.

Det var vi 2 igen.

Skrattade och var töntiga på vårat egna lilla vis.

Det var precis som om ingenting hade hänt  "


Det är läskigt när man drömmer om sånt som hände förut , som tillexempelt lyckliga dagar med någon eller roliga saker man gjorde med den personen.

Det är någon som jag saknar men som inte vet det.

Men så är livet och jag kan ingenting göra.

Men nog kändes det konstigt att se just henne i drömmer , vid min sida av lycka.


Var bara tvungen att skriva det !


Peace

f

Av amandah piispanen - 1 september 2010 21:38

Nyss kollat klart på fångarna på fortet.

Synd att inte "fortets mästare" vann, hejjade faktist på dom.

Men dom är grymmast ändå hihi.  


Nu ska jag nog fixa någon bra film eller något.

Eller så ska jag blondera mig .. hum jag vet inte riktigt vad jag väljer.

Har iallafall bestämt mig för att förbli blondin ett bra tag framöver.

Är ju trottsallt född blondin så ;)


Nej nu ska jag kolla runt sen får vi se vad jag hittar på.



   

Peace

Av amandah piispanen - 1 september 2010 17:25

Jag måste bara säga att jag är verkligen lycklig :D

Jag och Erik har fått erbjudande på en lägenhet vi stått i kö på.

Så vi ska tacka ja såfort hans mamma kommit hem som får hjälpa oss .


Känns verkligen bra, och hoppas det blir så att vi flyttar dit.

3 mil från östersund, 9 mil från hans föräldrar.


Men är inte så långt från jobbet när jag får jobb i östersund .

Här får ni se planlösningen :)


 

Jag tycker den verkar rymlig så det är skönt.

Ifall mamma eller någon annan vill hälsa på från västerås :)

Av amandah piispanen - 1 september 2010 16:15

blir inte så många bilder nu, men blir lite då och då :)


  Farfars grav.<3   Lilla M <3   Pappa och Chanti :)   Ph-ojken <3   kusinerna Hanna och Nathalie ! :)

Av amandah piispanen - 1 september 2010 15:08

Tja.

Blev en välbehövlig sovmorgon må jag säga.

Vet inte varför jag var så trött men har väll mycket med att jag sov som en gris.

hihi.


Idag vet jag inte vad jag ska göra förutom att slänga in lite tvätt i tvättmaskinen och plocka upp lite från golvet.

och tänkte även lägga in bilder från mobilen som kommer upp i nästa inlägg.


Så det kommer snart.


Peace

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

Håller ni med att bulldogg är en underbart fin hund :)?
 Ja!
 Nej!

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8
9
10 11 12
13 14 15 16 17
18
19
20 21
22
23
24
25
26
27 28 29 30
<<< September 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

lnk juice