amandahlouisepiispanen

Alla inlägg under augusti 2010

Av amandah piispanen - 14 augusti 2010 19:15

Ja, nu har jag ju inte uppdaterat något idag.

Men jag och Erik kunde inte somna inatt så vi somnade vid 9(?) tror jag så jag sov bort hela dagen, jippi!

När jag hade vaknat vare bara att frächa till sig lite för sen skulle vi iväg och grilla hos någon som dom kände, gott kan jag säga er.


Och som jag skrivit förut så ska ju bilen tvättas, men har inte blivit så dom 2 senaste dagarna, men strax så drar vi in till byn för att tvätta röda faran.


Senare vet jag inte vad som händer :) men ni kommer få veta senare/inatt om vad jag har gjort då om något speciellt händer hihi


Lägger upp en bild på min älskade lillasyster när hon var liiiiten tjej ! :)<3


 


Peace

Av amandah piispanen - 13 augusti 2010 22:50

Ja nu strax blir det iväg för nattdopp ikväll igen.

Blir säkerligen lika kul som igår , hihi :)


Nu ska invänta bilen sen brummar vi iväg.

Uppdaterar när jag kommer hem.


Slänger upp en bild på Ph-ojken. Min lilla bebis<3 (samma hund som på min header)


 

Av amandah piispanen - 13 augusti 2010 20:15

Så nu har vi varit på middagen, det var ytterst god mat.

Kyckling,potatis,rotfukter och bröd.


Efter maten åkte vi in till byn en snabbis för att hinna köpa snus.

Och bilen hade ätit upp all soppa så den fick och lite mat i sig .

Efter det när vi kommit in på grusvägen igen så fick jag brumma med bilen till hans mormor för där väntade glass.


Efter att vi hade ätit det och så , så fick jag köra massa till.

Jag vill verkligen ha körkort innan jag är 20 så jag har tur som får övningsköra röda faran. Underbar bil att köra, 740 eller 945 någon av dom 2 ska jag ha som första bil då det är underbara att köra och dom är lätta med !


Slänger upp en gammal bild på mig och lillhunden som jag saknar :)


    


Nej nu ska jag kolla runt lite, sen ska vi in till byn igen för att tvätt röda faran som jag skrev i förra inlägget!


Peace  

Av amandah piispanen - 13 augusti 2010 16:22

Jag har verkligen knappt orkat kliva ur sänge, knappt suttit vid datorn.

Idag är det verkligen en seg dag, en dag jag verkligen hatar !


Om ett tag blire middag hemma hos eriks mormor & morfar, Trevligt må jag säga !

Senare ska vi tills hans morbror och tvätta bilen utvändigt och invändigt.

Det behövs efter jag har kört den, hälften brun , hälften röd. Snyggt!


Nej nu blir det att fixa mig, sen klä på mig.


Peace!

Av amandah piispanen - 13 augusti 2010 02:21

Nu är jag hemma igen.

Var ju som sagt iväg och badade med Erik och Matte, ytterst trevligt.

Haha, lite läskigt var det ändå då det var grymt mörkt och dimma i massvis.

Man kan verkligen vara som ett barn med dom här killarna, fjanta runt i vattnet och plaska som små barn. Men men , sånt é livet ! hihi


Efter badet åkte vi hem till Eriks morbror och satt och snackade lite, eller ja dom snacka jag såg på tv!

Och efter det blev det den underbara nattmackan sedan lite kortspel.


Nu ska jag strax lägga mig i sängen och gosa med min älskling!!

Uppdaterar imorgon när jag har vaknat!


Slänger upp en bild på min lilla TH-ORZTEN som jag saknar massor!


 


Peace

Av amandah piispanen - 12 augusti 2010 21:53

Bästa jag har kört bil, inte kärrinstopp en enda gång. DUTTI AMANDAH!


Nej nu blire iväg och badabada och åter bada!

saknar alla där hemma </3


peace

Av amandah piispanen - 12 augusti 2010 12:19

Hej , godmorgon , hallå!


Nyss vaknat, tog ett bra tag att kliva upp.

Men jag var enn trött tjej , ögonen vägrade öppna sig !

Men nu så är jag vaken hihi.


Vad dagen bjuder på vet jag inte än.

Men de visar sig, då skriver jag här!


Peace sålänge,


.

Av amandah piispanen - 12 augusti 2010 00:09

Godnatt!

Nu blire krypa till kojs med finaste och se på shrek.

Uppdaterar imorgon !


Peace  

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

Håller ni med att bulldogg är en underbart fin hund :)?
 Ja!
 Nej!

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27
28
29
30 31
<<<
Augusti 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

lnk juice