amandahlouisepiispanen

Alla inlägg den 23 augusti 2010

Av amandah piispanen - 23 augusti 2010 22:28

Förlåt för dålig uppdatering.

Men jag är sjuk och inte på så bra humör, men jag ska försöka bli bättre ändå.


Anyway, det gick bra hos jobbcoachen för både mig och Erik. Erik är sugen på ett jobb i luleå. Skulle ju vara coolt att bo ännu längre upp. Men negativa blir ju såklar att det blir väldigt mycket längre hem till mina föräldrar,släkt och vänner.


Men , på torsdag ska ju vi åka ner till västerås och hälsa på alla mina nära och kära. En speciell som jag måste träffa det är min lillasyster. Henne saknar jag något så grymt mycket. Hon är verkligen den som jag aldrig kommer svika. Alltid finnas för fast jag är så långt hemifrån pga flytten. Men så får det vara nu.

När vi får egen lägenhet så kan ju mamma och lillasyster komma upp och hälsa på oss. Vilket gör att vi kan ses lite oftare än vad vi kanske gör nu.


  Älskade lilla M !


Och sen så har jag ju min hund, Phojken som är 14 år. En gammal rackare som funnits vid min sida hela 14 år , det är sjuk att han fortfarande lever. Men han mår bra där hemma i nya lägenheten med min låtsasmamma och pappa. Vilket får mig att må bättre. Han är ju trotts allt min bebbe <3


  Älskade lilla P ! <3


Nej nu ska jag inte skriva längre än såhär. Vill ju orka läsa allt med :)

Funderar på att fixa någon film och kolla på. Är så himlans trött, fick sova på tok för lite.



Peace

Av amandah piispanen - 23 augusti 2010 09:00

Nu är jag påväg till Hammarn med älskling.

Vi ska träffa våran jobbcoach och sen ska vi handla lite .


Blir en bild på min älskade syster ! <3

 

Jag skriver när jag kommer hem!


Peace

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

Håller ni med att bulldogg är en underbart fin hund :)?
 Ja!
 Nej!

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27
28
29
30 31
<<<
Augusti 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

lnk juice