amandahlouisepiispanen

Alla inlägg den 19 augusti 2010

...

Av amandah piispanen - 19 augusti 2010 22:46

ska lägga mig.

kanske startar någon film.

är sur och grinig.


  Lilla M ! <3

uppdaterar imorgon.

Peace

Av amandah piispanen - 19 augusti 2010 16:54

Snart ska jag ta fram mina kockegenskaper och ställa mig vid spisen.

Ska laga god korvstroganoff med ris.

Älskar den rätten så den görs idag då det är våran tur att laga mat !


  (inte min bild)


Ska även ta fram kameran idag och ta lite bilder.

På vad det får vi se då.


Peace

<3

Av amandah piispanen - 19 augusti 2010 15:24

Nu är jag helt vaken.

Gick lika bra idag som alla andra dagar med att kliva upp vid 9..

Har sovit som en jag vet inte vad och vaknat av att jag hade ont i axeln igen.          INTE OKEJ!


Menmen, nu ska jag snart städa rummet medans Eriksötis ska kasta in ved. Det var inge roligt tyckte jag.

Slänger upp lite bilder så det inte ser så tråkigt ut.


     


         


                   


Första 3 är på min lillasyster Marielle

Andra 3 är på min lilla hund Thorzten

Dom 3 tre är på min älskade stor hund Phojken


Peace

Av amandah piispanen - 19 augusti 2010 00:43

Ja, nu har vi ätit våran vanliga nattmacka och oboy.

Vi körde även några vändor kort. jag vann 1 gång   


Justja, bästa jag har även kört Röda Rally Pärlan :] det gick hyffsat bra, läskig väg och läskig ruta. INTE OKEJ !

Sen stack vi hem till Eriks morbror like always. Vi kollade på Tokyo Drift. Riktigt bra film må jag säga. Sen kollade vi nästan klart ett avsnitt av 2½ men , perfekt med julavsnitt såhär på sensommaren.. hihi.


Mamma och Lillasyster, som jag saknar massor! <3

 


Nu ska vi kolla om det finns någon värd film och se , sen gosa ner oss i sängen.

Uppdaterar imorgon.


Peace

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

Håller ni med att bulldogg är en underbart fin hund :)?
 Ja!
 Nej!

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27
28
29
30 31
<<<
Augusti 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

lnk juice