amandahlouisepiispanen

Alla inlägg den 17 augusti 2010

Av amandah piispanen - 17 augusti 2010 16:30

Jag längtar till den 25:e , då har jag fått lön.

Vilket betyder att jag ska köpa min efterlängtade telefon som jag verkligen vill ha :D


       


Orkar inte med min skittelefon så ska äntligen införskaffa mig en helt ny , egen mobil !!!


Någon som har en x10 mini pro , som kan säga om den är bra eller dålig :)?


Peace

^o)

Av amandah piispanen - 17 augusti 2010 14:01

Varför måste just jag vara en trött människa på morgonen.

Jag verkligen hatar att gå upp , jag älskar att sova.

Finns inget bättre än att sova, ligga under det varma täcket och alla sköna kuddar.

Håller ni inte med ?


Nu blir det strax att åka in till byn och hämta Mattias, för han och Erik ska tvätta bilen.

Och jag ska .... sitta och kolla på :D


Uppdaterar sen.

Peace

Av amandah piispanen - 17 augusti 2010 01:35

Nu är vi hemma igen.

Det var skönt i vattnet men vi badade inte så värst länge idag..

Sen stack vi hem till eriks morbror ( igen) , like always.


Nu ligger vi båda i sängen, mätta och belåtna.

Kvällsmacka och en runda kortspel sitter fint såhär på natten hihi.


Nu ska vi snart se på film och myyyysa, MYSIGT !


Ni får även se den nyaste bilden av min fader, Peter P. Söt far va :)?

 


Uppdaterar imorgon.

Peace

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

Håller ni med att bulldogg är en underbart fin hund :)?
 Ja!
 Nej!

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27
28
29
30 31
<<<
Augusti 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

lnk juice