amandahlouisepiispanen

Alla inlägg den 16 augusti 2010

Av amandah piispanen - 16 augusti 2010 20:07

BADA BADA BADA ! :D


jag, älskling och mattias ska iväg och bada nu.

För en gångs skull åker vi när det är ljust, annars äre alltid grymt mörkt.


Så uppdaterar när vi kommer hem.


Peace

Av amandah piispanen - 16 augusti 2010 12:06

Ja nu är jag vaken och nyduschad iallafall.

Ska vara på arbetsförmedlingen om 50 minuter och det tar som längst en halv timme dit, så skulle ju kännas skönt om jag kunde fixa mig, men kände för att uppdatera en snabbis bara.  


Dagsordningen;

- Fixa klart mig.

- Arbetsförmedlingen och träffa min jobbcoach.

- Köra bil (?)


Sen vet jag inte, men jags kriver ju senare då anske jag vet mer vad som händer, men ha det guld så länge.



Peace

Av amandah piispanen - 16 augusti 2010 01:23

Lägger upp en bild och en länk till världens bästa Sandra!


http://sandrachristine.bloggplatsen.se/


 

Du är underbar gumman, en vän jag aldrig vill mista. Du finns alltid där och jag kommer alltid finnas här för dig !! <3

hmm

Av amandah piispanen - 16 augusti 2010 00:55

Liten sammanfattning om min dag då ;


Efter dom 2 förra inläggen så har jag varit iväg ju och hämtat en säng. Det vart även fika där, Kladdkaka och grädde. MUMS!!

Sen så snacka vi lite där och sedan åkte vi hemåt och lämnade sängen till "moffa". Och efter det så blev det att ta det lugnt här hemma och lite sånt. Senare på kvällen stack Eriks bror och hans tjej till hammarn för att hämta släpvagn , för hon ska flytta. Då var det bara att hjälpa till att packa in. Men det gick hyffsat fort ändå.


Efter det så satt vi alla oss i köket och babbla.

Nu sitter Erik sötisen nere själv vid datorn och kollar ljud till bilen och jag ligger här i hans rum och inväntar honom.


Imorgon så blir det arbetsförmedlingen för att träffa min jobbcoach då jag snart har gått mina 3 månader och ska snacka så jag får pengar därifrån.


Nej nu ska jag kolla runt lite på nätet, snacka med bästa sandra som jag saknar så in i norden. Sen krypa ner i sängen och mysa till film med Erik. ('')-'


  Med dig är jag lyckligast, med dig mår jag bra. Jag vill alltid ha dig vid min sida, känna dina kramar och pussar. Höra dig säga dina ord du säger till mig. Du är mitt allt, min alldeles egna Erik Salmonsson ! <3




Peace

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

Håller ni med att bulldogg är en underbart fin hund :)?
 Ja!
 Nej!

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27
28
29
30 31
<<<
Augusti 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

lnk juice