amandahlouisepiispanen

Alla inlägg den 11 augusti 2010

Av amandah piispanen - 11 augusti 2010 23:23

Så,  nu är jag tillbaka hihi!

Har varit iväg med killen tills hans morbror och han gjorde en bra affär genom att köpa en volvo 740, röd!

Så nu har vi varandra och en volvo, nu fattas bara resten haha.  


Sen nu när vi kom hem så åt vi något hembakat bröd som jag aldrig har ätit och jag måste säga att det var GRYMT gott.

Nu ska jag surfa runt lite, kolla bloggar, lite facebook och sen ska vi krypa ner i sängen och titta på film!


 

Med dig är jag som lyckligast. Jag älskar dig Nils Erik Salmonsson !     


Peace   

Av amandah piispanen - 11 augusti 2010 16:58

Här är min underbara vän sandras blogg.

Läs den gärna, hur hon försöker sluta röka och om hennes vardag !  


http://sandrachristine.bloggplatsen.se/


Enjoy  

Av amandah piispanen - 11 augusti 2010 16:00

-Vad är det bästa med att blogga, och varför började du med det? :)


- svar; För jag tycker att det är kul att skriva av mig, och även så mina vänner och min släkt kan läsa om mina dagar eftersom jag har flyttat 50 mil från dom :)


-vad tycker du är intressant att läsa om i bloggar?
-har du någon favorit blogg du läser dagligen? :)


- Svar ; Jag tycker om att läsa om folk som gillar fotografering och sen bara allmänt läsa blogger . :)

Ja jag har några bloggar, men det är mest mina vänners :)


1. favorit i garderoben?
2. vad tycker du om min blogg?
3. hur många läsare har du i genomsnitt?
4. hur lång tid per dag tar du åt att blogga?

allt bra med dig? :)


Svar; 1; Det måste vara min nya mjukisdress från cubus.

        2: Jag tycker att det är kul att du är aktiv, iallafall som det såg ut av det jag kollade. :)

3: Eftersom jag är ny här så har jag inte så många ännu, men jag går upp mer och mer varje dag!

4: Jag tar tid så jag iallafall hinner uppdater 3-4 ggr :)


Ja allt är bra . :)




Tjänar pengar på din blogg ?

Om du gör det hur mkt och vad gör du för att få de ?


Svar; Nej justnu gör jag inte det, pengar är inte viktigast !



Av amandah piispanen - 11 augusti 2010 15:45

Nu har vi snart städat klart men vi tog en rast från städandet.

Justnu så sitter jag här i sängen med min dator och lyssnar på musik.

Erik har rymt ut till sin bror för att hjälpa honom med bilen.


Jag har även svarat på frågorna som några hade skickat, jag har ju inte så många läsare ännu så tog dom som hade kommit upp.


Nu blir det läsa bloggar, kolla runt på nätet.


Peace  

Av amandah piispanen - 11 augusti 2010 13:21

 



Jag svarar när jag har städat klart, då kommer det upp ett inlägg med svaren !   

Av amandah piispanen - 11 augusti 2010 12:08

Nyvaken och nyäten.

Sovit som en jag vet inte vad, känns som jag har fått världens smäll på min axel. Drömde först att jag hade jätteont, sen vaknade jag och nu har jag fortfarande ont.


" i miss you, I miss all we had, I hope we be friends again"


Nu till dagsordningen!

- Städa rummet.

- Duscha

- Uppdatera bloggen ;)


Sen får vi se vad som händer senare idag, men nu ska jag sluta vara så lat och ta tag i saker !


Peace  

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

Håller ni med att bulldogg är en underbart fin hund :)?
 Ja!
 Nej!

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27
28
29
30 31
<<<
Augusti 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

lnk juice