amandahlouisepiispanen

Alla inlägg den 10 augusti 2010

Av amandah piispanen - 10 augusti 2010 23:46

  Jag saknar dig lilla M !

Min lillasyster,bästavän och livsglädje ! <3

Av amandah piispanen - 10 augusti 2010 22:21

precis som rubriken lyder, så ska jag och min älskling lägga oss och titta på film.


Justja, jag har ju sökt ett jobb här uppe i jämtland.

Vilket jag hoppas på att jag får.

Vill ju gärna börja jobba och inte bara gå hemma, som många tror är det bästa som finns.

Visst första tiden man bara går hemma är underbart skön, men efter ett tag så har man nästan inget att göra, man blir lat och gör absolut ingenting.

Det är väldigt tråkigt.   


Och sen så står vi på kö på några lägenheter, vilket jag med hoppas att vi får någon av dom.

Skulle inte vara helt fel att bo i egen lägenhet med Erik, men det visar sig ju när vi får det. Inte för att jag bor dåligt eller något nu, jag trivs här med.

Men skulle kännas kul ! :)  


Nej nu har jag fått skriva av mig lite , så nu ska jag välja en av filmerna som Erik precis kom in med och fixa iordning det.


Peace!  

oj!

Av amandah piispanen - 10 augusti 2010 15:46

oj nu blev det verkligen ett sent inlägg, haha.

Men jag var en trött tjej, så vi tog en lååång sovmorgon!

Sen när vi vaknade så blev det frukost och sen damsög jag hela nedre botten medans Erik fixade med disken!  


Saknar man sin hund om han dyker upp i drömmarna varje natt :( ?

För han är ju min bäbis ! hihi  


Nej nu ska jag spela lite data , sen får vi se vad vi hittar på senar!

Peace  

:(

Av amandah piispanen - 10 augusti 2010 00:53

blidde ingen fisk :(

dumma fiskarna skulle inte fastna på min krok .. Den som var så "fin" :(

BAJSFISKAR!


Nu ska jag nörda spel, sen ska jag pussa,pussa & åter pussa på min erik!

Skriver ett inlägg imorgon!


Peace   

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

Håller ni med att bulldogg är en underbart fin hund :)?
 Ja!
 Nej!

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27
28
29
30 31
<<<
Augusti 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

lnk juice