amandahlouisepiispanen

Alla inlägg den 9 augusti 2010

Av amandah piispanen - 9 augusti 2010 18:55

Ja, precis som rubriker lyder.



 

Det regnar , men det hindrar inte oss 3 tappra människor att ta fram spöna och glida till något fiskeställe.

Hejja på mig att jag får upp första fisken och även fångar någon stor jävel! :D


Nej nu ska jag leta fram min rosa jacka, svarta mjukisar och invänta pojkarna som är till matte och hämtar fiskespö till mig , så fortsätt njuta av det vackra vädret, hihi !


Peace   

Av amandah piispanen - 9 augusti 2010 15:52

Ja vad ska man göra en regnig dag.

Jo då kan man spela sällskaps spel med erik och matte, ytterst trevligt vill jag säga.

Men jag förlorar ju ftast som alltid , då jag aldrig aldrig ska ha bra tur i spel..

Nej nu blir det att gå ner igen och spela Tjuv och polis (?)


Peace.  

Av amandah piispanen - 9 augusti 2010 10:28

Godmorgon, vilket härligt väder att vakna till .. not!

Grå himmel & regn, inte OKEJ !


Nu ska iallafall jag och min älskade till arbetsförmedlingen i hammarstrand för jag ska flytta över mig dit, och han ska hälsa på sin jobbcoach !

Jippi.. haha nejdå!


Nu ska jag klä på mig , sen slänga i mig lite frulle & sen blire iväg! 

Peace  

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

Håller ni med att bulldogg är en underbart fin hund :)?
 Ja!
 Nej!

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27
28
29
30 31
<<<
Augusti 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

lnk juice